8 Temmuz 2010 Perşembe

Teyze Oluyorummm

Bende teyze oluyorum. Geliyor ufaklık. Şimdi ya 1,5 cm ya 2, ama heyecanı, sevinci ???
Tüm aileye neşe kaynağı oldu geliş haberi. Dün gece saat 22:45' de öğrendik boncuğun varlığını. Evet varlığını o artık var, henüz aramızda değil ama var.
Adı şimdiden BONCUK:)

Anneside babasıda hala şokta. Ben ama çok tecrübeli teyze olarak kendinden emin bir şekilde bekliyorum onu. Oooo daha çok var tam 33 hafta...

Sevgili kardeşim Pınar,

Bu sana ilk annelik tavsiyelerini içeren mektubum, bundan böyle her hafta "Pınar' a Mektup Var " adlı köşemden sana yazacağım. Tavsiyelerimi dikkate alırsan sen rahat edersin, yok ben bildiğimi okurum dersen o minik Boncuğun elinde olursun oyuncak.

Bu mektup ilk olduğu için sana anneliğin en güzel yanlarından bahsedeceğim. Bundan sonrakiler için garanti veremiyorum.

Anne olmak diyince akla ilk gelen onu kucağına alacağın ilk andan itibaren yaşayacağın o muhteşem duygu. Kalbinin güm güm atacağı, o mis gibi kokunun burnundan taaa derinlere yayılacağı ve yumuşacık ve sıcacık yanağını yanağına dayayacağın an. İşte o anı yaşamak için bile herşeye değer.

Şimdilik tadı kalsın damağında...
Sevgilerimle,

2 yorum:

  1. Duygulandım,çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlıkk Boncuğun Teyzesi okumayı öğrendiğinde bunları görmek onu çok mutlu edicektir eminim(: ....
    Böyle sesleniyorum çünkü bendee Boncuğun Halası Oluyorumm(:
    O minicik varlığımızdan bile habersiz olsa da daha şimdiden yerini edindi bizim kalbimizde.Ufacıkkk aama herşeye bedel bi mutluluk.Minicik ellerini avuçlarımıza koydugumuzda şaka değilde gerçek olduğunu daha iyi anlıycağımıza eminim 9ay nasıl geçicekk hiç bilmiyorum...
    Bu kadar yakından bu mutluluğu ilk defa yaşıycam,yeğenim oluyoo içim içime sığmıyor, Pınar ıma ve Canım Abime çokkk teşekkürr ediyorum onlar henüz şokta olsalarda çekirdek aileleriine yeni bir birey daha geliyor(:
    Şimdi çıkıp dünyaları alasım varr ama cinsiyeti bilee belli değil ki daha çok küçük...herşey için çok erken sanırım ama anlaması, bu heycanla bana bunu anlatmasıı gerçekten zor(:
    Herşey bir yana Rabbim sağlıklı,sıhhatli hayırlı bir evlat olmasını nasip etsin(: şimdiden seni çok seviyorum boncuk..Hoşgeldin ailemize....

    YanıtlaSil
  2. Senacım;
    Sağol.
    Hepimizin paylaştığı bir mutluluk:)

    YanıtlaSil