13 Temmuz 2010 Salı

TEBDİL - İ MEKAN LAZIM


Artık tatil lazım, dinlenmek lazım, yorgunluğu atmak yeniden doğmak lazım,


"Tebdil - i mekanda ferahlık vardır" demişler ya boşa değil, senede birde olsa tebdil - i mekan lazım.




Yaz geldi geçiyor, henüz tatil moduna girememişseniz benim gibi hergün yarın izne çıkıyorum dedikten sonra, yarın yeniden kendinizi çalışırken buluyorsanız, artık sizinde vaktiniz gelmiş demektir.

Şimdi hayallere dalıyor ve....

Kumsalda sıcacık güneş yakarken, denizin, kumun ve güneş yağının kokusu birbirine karışıyorken, buz gibi karpuz yemek geçiyorsa aklınızdan, evet evet tatil lazım.


Her şeyden önemlisi, elinize bir kitap almak, şu laptoplardan uzaklaşmak, belki de sadece boş boş denize bakmak bile iyi gelecektir size.


Gözlerimi kapatmayalı, sadece etraftaki sesleri dinlemeyeli, telefonda konuşmadan bir saat geçirmeyeli çok oldu.


Artık bana tatil lazım. Deniz, kum olmasa da İstanbul' dan çıkmadan da olsa yeter ki işlerden uzaklaşıp sadece kendimle kalmak lazım. Artık yoga mı yaparım, klasik müzik mi dinlerim, nerede entel dantel aktivite varsa onları mı bulurum bilemem.
Bildiğim bir şey var, bana ne mi lazım?


BANA TATİL LAZIM...BANA TEBDİL - İ MEKAN LAZIM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder